LocatieTelefon

Rampe egalizare

Rampele de egalizare sunt folosite pentru a compensa diferenţa de înălţime între platforma camionului şi podeaua depozitului. Mutarea înainte şi înapoi pe platformă direct in camion, usureaza  încărcarea si descărcarea.

Rampele de egalizare pot fi folosite pentru camioane echipate cu  platforma de descarcare hidraulica. Placa frontala, avand o lungime de 400 mm, este in contact cu platforma vehicolului pe o lungime de 250  mm, in cazul utilizarii unor tampoane de cauciuc cu grosime de 100 mm.

Cursa efectiva a platformei egalizatorului este de 740mm deasupra nivelului rampei si 320mm sub nivelul rampei. Rampele de egalizare sunt proiectate pentru o sarcină dinamică de 6 până la 10 tone.

RAMPE DE EGALIZARE STANDARD

RAMPE DE EGALIZARE CU LIMBA TELESCOPICA

  • Platforma constă într-o tablă superioară striată tip lacrimă cu o grosime de 6/8mm cu un set de profile laminate şi cadre laterale de protecţie.
  • Limbă de tablă striată tip lacrimă de 13/15mm grosime.
  • Limba este pliată şi frezată la extremitate pentru a se ajusta camionului şi pentru a uşura trecerea lizelor.
  • Oprire de urgenţă activată printr-un întrerupător sau prin lipsa tensiunii.
  • Valvă de siguranţă anti-cădere înăuntrul cilindrului hidraulic.
  • Cadre fixe şi mobile laterale ce execută funcţia de protecţie a picioarelor.
  • Platformă cu suprafaţă superioară striată tip lacrimă antiderapantă.
  • Semnalizare de siguranţă cu ajutorul adezivilor în părţile mobile.
  • Sistem de construcţie cu balamale plane cu auto- curăţare efectuate cu laser în oţel ST-52 pentru o aliniere şi rezistenţă perfectă. În plus, proiectarea sa evită dereglarea părţilor dinamice ale rampei din cauza unor probleme de murdărie.
  • Grupul hidraulic este alcătuit din: motor electric de 1,0 CV, pompă hidraulică cu un debit de 5 l/m şi rezervor de 7 litri cu vizor al nivelului de ulei, valvă electrică de siguranţă, un cilindru de ridicare cu tijă de Ø50mm, cilindru cu limbă cu tijă de Ø30mm şi furtunuri hidraulice.
  • Valva de siguranţă anti-cădere din interiorul cilindrului hidraulic este concepută să se blocheze în cazul în care camionul se îndepărtează pe neaşteptate, împiedicând căderea bruscă atât a modulului, cât şi a oricărui element existent pe suprafaţa sa (operator, liză, etc.).

Finisaje

  • Oţel carbon scufundat într-o baie de zinc la o temperatură ridicată. Materialul ce urmează a fi tratat este spălat şi degresat în prealabil, imersie în baie de acid pentru curăţare în profunzime a impurităţilor şi potenţare a reactivităţii oţelului negru şi ulterior imersie în baie de zinc lichid la aproximativ 450ºC, obţinând o aderenţă chimică a zincului pe oţel. Se obţine o acoperire omogenă pe toată suprafaţa materialului, o excelentă rezistenţă la coroziune şi la agenţii de mediu.

  • Oţel inoxidabil AISI-304. Construcţie completă a produsului în oţel inoxidabil, inclusiv sudura este facuta cu materialul adecvat. Materialul însuşi este inoxidabil la condiţii de mediu obişnuite şi prezintă o excelentă rezistenţă în medii agresive precum apa ori sarea. Cea mai rezistentă opţiune în faţa oricărei atmosfere agresive. Opţional, se poate fabrica şi în oţel inoxidabil AISI-316, material de o mai mare calitate (valabil pentru sectorul alimentar).
  • Datorita cerintelor specifice variate ale clientilor si elementelor constructive, se poate oferi o gama larga de posibilitati de montaj, cum ar fi cadru suspendat, cadru de otel, (cutii locas) elemente prefabricate din beton, structura suport metalica, docuri complete, independente incluzând varianta ISO.

    Prin alegerea corecta a egalizatorului de rampa se pot face reduceri considerabile ale costurilor.

    La cerere sunt disponibile desene detaliate ale diferitelor solutii de montaj.

  • Standarde: CE & TÜV/GS / EN 1398;
  • Capacitate (EN 1398): EN 1398) 40 kN;
  • Inaltime constructiva: 600 mm;
  • Lungime placa frontala: 400 mm;
  • Motor: 0,75 kW;
  • Alimentare: 400 V;
  • Tensiune comanda: 24 V DC;
  • Clasa de protectie: IP 65;
  • Presiune lucrativa: ca. 50 bar;
  • Diametru cilindru principal: 90 mm;
  • Diamentru placa frontala: 55 mm;
  • Temperaturi: -30gr C :  50gr C;
  • Variante diferite de montaj (constructia locasului);
  • Capacitate portanta mare;
  • Dimensiuni si/sau posibilitati de egalizare speciale;
  • Lungime mai  mare a placii frontale;
  • Cilindru principal dublu;
  • Executie complet galvanizata;
  • Izolarea platformei;
  • Sistem de izolare contra curentilor de aer;
  • Culoare RAL la cerere;
  • Buton de revenire in pozitia de repaus;
  • Comutator pozitie de repaus pentru controlul semaforului, a usii, etc.
  • Revenire complet automata, fara comanda, in pozitia de repaus;
  • Interconectare egalizator de rampa / usa;
  • Panou de comanda integrat, incluzand controlul usii, a semaforului, etc.;
  • Grad de protectie mai mare (valoare IP);

Rampe hidraulice foarfeca

Rampele hidraulice tip foarfeca sunt utilizate in special pentru deplasarea in plan vertical a marfurilor avand ca scop simplificarea operatilor de incarcare  descarcare. Atat dimensiunile cat si sarcina de incaracre se pot adapta nevoilor clientului.

Toate modelele de mese de ridicare ofera optiuni care ofera clientilor sa aleaga masa care se adapteaza cel mai bine nevoilor si cerintelor lor.

Gama de mese de ridicare disponibile in trei variante:

Simpla tip foarfeca: masa este compusa dintr-o suprafata plana, un set simplu de tip foarfeca si diferiti cilindrii hidraulici.

Dubla foarfeca: ideal pentru a acoperi o suprafata de incarcare cat mai mare.Sunt formate dintr-un plan, doua seturi de foarfece si diferiti cilindri hidraulici.

Dual SR: ansamblu de doua utilaje intr-unul singur.Pe o masa de ridicare se instaleaza o rampa hidraulica cu limba rabatabila sau limba telescopica.

SPECIFICATII TEHNICE RAMPE DE EGALIZARE

In configuratia standard sarcina de incarcare variaza intre 0.5-6 tone putand prelua o diferenta de nivel intre 800-1600 mm.
Aceste echipamente necesita o fosa mica de 410-510 mm.

Baza este compusa din profile laminate fiind suportul actionarii hidraulice si al foarfecilor.

Echipamentul electric este compus din cabluri, tub de protectie cabluri si panou de comanda.

Actionarea hidraulica este compusa dintr-un ansamblu format din motor electric, pompa hidraulica cu rezervor pentru ulei, 2 cilindrii de ridicare si cabluri hidraulice.

Foarfecile sunt compuse din 2 structuri in forma de H articulate central care formeaza mecanismul de ridicare-coborare.

Dimensiuni disponibile

Rampele hidraulice tip foarfeca sunt concepute sa respecte cerintele de fuctioanre si securitate impuse de norma europeana EN 1570.

Aceste echipamente au urmatoarele sisteme de siguranta:
Oprire de urgenta activata printr-un buton din panoul de comanda sau cadere de tensine.

Valve de siguranta in cilindrii de ridicare care blocheaza platforma in cazul ruperii furtunului    hidraulic.

Benzi avertizare galben-negru pe partile mobile.

Blocaj de siguranta pentru intretinere.

Diferite tratamente anticoroziune

Limba segmentata

Balustrade

Rampe de muchie

Funcţia unei rampe de muchie este similară cu cea a unei rampe de egalizare. Este folosita pentru a usura accesul la incarcarea mecanica/ manuala a platformei camionului în timpul operaţiunilor de manipulare. Rampele de muchie fixe sau glisante constau dintr-o platformă ranforsata cu nervuri, o limba şi un sistem de echilibrare a arcurilor. Rampele de muchie sunt utilizate atunci când este imposibila instalarea unui rampe de egalizare într-un depozit de marfuri. comercializeazam mai multe tipuri de egalizatoare de rampe: fixe, glisante şi mobile.

Practice, economice şi uşor de manipulat. Pasarelele sunt proiectate pentru a fi instalate în capătul modulului de încărcare fix sau pot fi deplasate în lateral pe o şină cu ajutorul a două roţi.

Batiu bază: format dintr-o articulaţie solidă peste care este găzduită structura superioară.

Structură superioară: este alcătuită dintr-o tablă striată tip lacrimă sub care se fixează o structură compactă de profiluri.

Sistem de compensare: sistemul de compensare va fi alcătuit dintr-un sistem de arcuri.

Sistem de manipulare şi blocare: alcătuit dintr-o manetă şi o pedală prin a căror combinare este permisă fixarea sau manipularea pasarelei în deplină siguranţă.

Dimensiuni disponibile

Pasarele de aluminiu

Fabricate dintr-o singură piesă, putând rezolva importante diferenţe de nivel, cu o mobilitate simplă, având o suprafaţă antiderapantă, rezistentă la intemperii, cu o susţinere mecanică antirăsturnare… Pasarelele de aluminiu sunt concepute pentru a fi instalate la capătul modulului de încărcare fix sau pentru a fi deplasate pe o şină cu ajutorul a două roţi.

Structură superioară: alcătuită dintr-o tablă de aluminiu expandată, întărită cu două nervuri laterale, este concepută pentru a face faţă celor mai rele situaţii.

Batiu bază: alcătuit dintr-o articulaţie solidă peste care este găzduită structura.

Sistem de compensare: alcătuit din braţul de compensare şi, în funcţie de dimensiuni, cu arcuri spirală.

Sistem de manipulare şi blocare: alcătuit dintr-o manetă şi o pedală.

Braţul de compensare şi arcurile spirală sunt cele care produc forţa necesară pentru ca pasarela să poată fi manipulată manual într-un mod comod şi simplu.

Dispune de o pliere la capăt, pentru a se ajusta mai bine camionului şi este şi frezată la capăt, pentru a uşura trecerea lizelor în timpul încărcării şi al descărcării mărfurilor.

Dispune de următoarele sisteme de siguranta:

Susţinere mecanică antirăsturnare.

Absenţa elementelor oxidante datorită compoziţiei sale de aluminiu anodizat.

Suprafaţă antiderapantă.

Capacitate de a rezolva diferenţe de nivel semnificative.

Mobilitate facilă.

Suprafaţă antiderapantă.

Rezistenţă la intemperii.

Seriozitate, promptitudine, responsabilitate, oameni calificati pentru meseria care o practica si garantia lucrului bine facut!

Toate informatiile, consilierea si masuratorile sunt absolut GRATUITE.